måndag 26 mars 2007

Off the runway - Stella McCartney S/S 07

Byxdressen sägs vara vårens hetaste plagg. Men kommer det verkigen bli en sån stor hit som klänningar blev i Höstas? Jag kommer troligtvis inte köpa en om jag inte hittar en som passar perfekt och det brukar vara lite svårt i mitt fall. Den enda byxdressen jag gillat från direkten var den har från Stella McCartney. Inte direkt min budget precis, därför har jag hittat prisvärda alternativ som är minst lika fina.

Byxdress: Topshop gör billiga versioner av det mesta.

Skor: Också Topshop. Dom här är såå snygga, måste kolla om topshop fått in dom i Lund.

Smink: Bronzer är bra om man vill låta bli att få rynkor och ändå vara solkysst i ansiktet. Denna kommer från POP. Det naturliga sminket fixar man lätt med ett nude läpstift som detta från Dior.

Inga kommentarer: